skip to Main Content

قیمت تشک بدون تخت

4.1/5 - (9 امتیاز)

خواب کافی نقش مهمی در سلامتی و کارآمدی افراد دارد و تشک نقش مهمی در کیفیت خواب خواهد داشت؛ برخی تخت را دارند و به دنبال خود تشک می گردند؛ قیمت تشک بدون تخت بیش از هرچیز به جنس خود تشک و متریال به کار رفته در آن وابسته است.

تشک های خوشخواب از مهم ترین لوازم اتاق خواب است که با توجه به تنوع محصولات آن در بازار، انتخاب یک نمونه مناسب همچون تشک طبی حائز اهمیت است؛ البته قیمت تشک بدون تخت خواب در برخی از موارد گران است اما ارزشش را دارد زیرا تشک غیر استاندارد باشد، فرد را دچار بیماری های عضلانی می‌کند که رایج ترین آن ها دیسک کمر است.

انواع تشک و قیمت تشک بدون تخت

همانطور که گفت شد قیمت تشک ربط مستقیمی به نوع آن دارد؛ بر اساس نیاز افراد و ویژگی های بدنی آنان، انواع گوناگونی از تشک در بازار وجود دارد که دسته بندی آن به صورت زیر است:

  • تشک فنری: این تشک ها از نوع ساده تا پیچیده را شامل می شوند و قیمت آن ها از سقف تا کف بسیار متفاوت است.
  • تشک طبی: این نوع تشک ها که نسبت به انواع دیگر سفت‌تر هستند، مصرف پزشکی دارند و در صورت غیر استاندارد بودن، سلامت فرد را تحت تاثیر قرار دهد. نکته مورد توجه در استفاده از این تشک ها، متناسب بودن سفتی و فنرهای تقویت شده در آن است.

بیشتر بدانید: تشک ارزان بخریم یا نه

انواع تشک و قیمت تشک بدون تخت

 قیمت تشک پد دار و هیبریدی بدون تخت

در برخی از موارد قیمت تشک بدون تخت بسیار بالا خواهد بود؛ این کیس ها شامل تشک‌های پد دار، فنرپاکتی و هیبریدی می شود. این تشک ها در هر صورت گران هستند زیرا از مموری فوم بهره می گیرند و علاوه بر آن دارای فنرهای بسیار قوی و با کیفیت هستند.

این نکته را در نظر بگیرید که هرگونه کاهش قیمت غیرمنطقی در مورد این تشک ها را باید سوء ظن نگریست و احتمال پایین بودن کیفیت یا نقص در کارکرد به میان خواهد آمد.

قیمت تشک بدون تخت از نوع طبی چقدر است؟

تشک های طبی از جمله پرطرفدارترین تشک ها به شمار می روند. این تشک ها برای افرادی آسیب پذیر گزینه بسیار خوبی به شمار می رود.

انواع تشک های طبی شامل: تشک طبی معمولی، تشک طبی فنری، تشک طبی پد دار و تشک طبی فنری پد دار که هرکدام گسترده قیمتی متفاوتی دارند.

به طور کلی قیمت تشک بدون تخت طبی در سال ۱۴۰۲ از زیر ۱۰ میلیون تومان تا بالای بیست میلیون تومان دیده می شود. بیشترین قیمت مربوط به نوع فنری و به ویژه فنری پد دار است زیرا این نوع تشک ها از مموری فوم استفاده می کنند و طبیعتاً گران‌تر هستند، البته کارایی واقعی‌شان نیز گرو کیفیت متریال به کار رفته در آنها است.

قیمت تشک بدون تخت از نوع طبی چقدر است؟

 

انواع تشک بدون تخت بر اساس قیمت

به طور کلی برای قیمت تشک بدون تخت باید عواملی همچون تعداد نفرات، سایز، برند کالا و مهمتر از همه جنس متریال را در نظر بگیرید.

همانطور که اشاره شد ارزان‌ترین این تشک ها نوع طبی معمولی است و در مقابل برخی از تشک ها همچون تشک طبی فنری پد دار گران‌تر هستند و در نهایت نوع هیبریدی از همه گران‌تر است.

انتخاب تشک بدون تخت مناسب 

انتخاب تشک بدون تخت مناسب

برای انتخاب بهترین تشک توصیه می شود که قبل از خرید ابتدا نیازهایتان در زمان خواب را بشناسید، روش زندگی و وضعیت بدنی خود را بسنجید و سپس به فضایی که در اختیار دارید و اندازه تخت خواب خود توجه کنید.

تشک مناسب برای خواب باید از سطح تخت بالاتر بیاید و فنرهای قوی داشته باشد. علاوه بر این نوع پارچه، استحکام و مقاومت تشک و همچنین نوع دوخت نشانه مرغوبیت کالاست و در نهایت قیمت تشک بدون تخت را در نظر داشته باشید.

بیشتر بدانید: تشک ایرانی بخریم یا خارجی؟

نکته پایانی

در این مطلب تلاش کردیم به قیمت تشک بدون تخت بپردازیم؛ همانطور که اشاره شد این قیمت تابعی از امکانات تشک از جمله فنرها و فوم به کار رفته در آن است. تشک طبی معمولی در این میان کمترین قیمت را دارد و بیشترین قیمت برای نوع هیبریدی است.

شما می توانید برای انتخاب تشک مورد نظر خود با بهترین قیمت به وبسایت کالای خواب ماوی سر بزنید. فراموش نکنید که زندگی سالم و حالات بدن در طول روز تابعی از انتخاب درست تشک خواهد بود. در وبسایت گروه ماوی می توانید قیمت محصولات مختلف را دیده و برای مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top