skip to Main Content

قیمت تشک طبی ترک دونفره

5/5 - (2 امتیاز)

استراحت شبانه آرام و با کیفیت و دست کم ۷ ساعته نیاز اساسی افراد برای از جلوگیری از تنش‌های عصبی و حفظ سلامتی است. تشک طبی یکی از ملزومات مناسب برای خواب راحت است و از این رو قیمت تشک طبی ترک دونفره برای بسیاری محل سؤال است.

یک تشک دونفره باکیفیت می‌تواند به شما کمک کند تا به یک خواب آسوده و پر از لذت دست یابید، زیرا تشک دونفره با بدن شما هماهنگی داشته و از ستون فقرات شما محافظت می‌کند؛ در ادامه بیشتر با قیمت تشک طبی ترک دونفره آشنا می شوید.

انواع تشک طبی ترک

قیمت تشک طبی ترک دونفره بر حسب نوع آن متفاوت است؛ در زیر به برخی از این مدل ها اشاره شده است:

  • تشک فنری: ساده‌ترین نوع تشک ترک است که قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد و بیش تر بین جوانان و افرادی که وزن کمتری دارند، استفاده می‌شوند.
  • تشک طبی:این نوع تشک ها که نسبت به انواع دیگر سفت‌تر هستند، مصرف پزشکی دارند و بی کیفیت بودن آن می‌تواند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین باید به سراغ برندهای معتبر برای تهیه آن بروید.
  • تشک طبی پد دار: اگر به دنبال قیمت تشک طبی ترک دونفره هستید باید نوع طبی پد دار را هم در نظر بگیرید. در این تشک تکان و لرزشهای ناشی از حرکت حین خواب که موجب بی خوابی نفر دوم می شود وجود نخواهد داشت.

بیشتر بدانید: عوارض تشک غیر استاندارد

انواع تشک طبی ترک

ویژگی های تشک مناسب طبی ترک دونفره

به طور کلی قیمت تشک طبی ترک دونفره نباید فدای کاهش کیفیت عوامل زیر شود:

  • راحتی: تشک باید حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده نگه دارد. با توجه به اینکه در هنگام خواب بیشترین وزن بدن روی شانه، کمر و باسن قرار دارد، تشک باید به گونه‌ای باشد که فرد به راحتی روی آن قرار گیرد.
  • فضا: اندازه تشک باید متناسب با جثه افراد باشد، هر فرد سالم در خواب ۴۰ تا ۶۰ مرتبه غلت می‌خورد، بنابراین استفاده از تشک کوچک، آرامش و آزادی زمان خواب را می‌گیرد.
  • فنر: نوع فنربندی تشک و ضخامت آن در کیفیت و قیمت تشک طبی ترک دونفره نقش دارند. فنرها باید به گونه‌ای باشد که اگر دو نفر باهم روی تشک باشند، با تکان خوردن یکی، دیگری متوجه نشود. فنر بندی Z یکی از بهترین انواع فنربندی است.
  • اسفنج: وزن و تراکم اسفنج در تشخیص نوع آن مورد توجه قرار می‌گیرد. هر چه بخش اسفنجی متراکم تر باشد به سفت‌تر شدن و طبی تر شدن آن کمک می‌کند.
  • محافظ تشک: برخی تشک ها دارای کاورهای محافظ برای جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک هستند و در نتیجه عمر رویه تشک را طولانی می‌کنند.

ویژگی های تشک مناسب طبی ترک دونفره

تشک طبی پد دار ماوی

برند ماوی یکی از بهترین برندهای تشک ترک محسوب می شود؛ یکی از محصولات طبی این برند، تشک طبی پد دار است. تشک طبی فنری دارای یک لایه فوم یا پد بوده که دارای تراکم و چگالی متفاوتی در نقاط مختلف تشک است.

متناسب با هر نقطه از بدن از نرمی و سفتی خاصی برخوردار می باشد و طراحی فنرهای بکار رفته در تشک از نوع دوبل متصل بوده و بدین ترتیب در تشک های دو نفره تکان و لرزشهای ناشی از حرکت حین خواب که موجب بی خوابی نفر دوم می شود وجود نخواهد داشت.

ویژگی مهم دیگر تشک طبی فنری استفاده از مواد و الیاف طبیعی، فاقد حساسیت و سازگار با پوست و تنفس است و وزن تحمل این تشک نیز به ازای هر نفر بالای صد کیلوگرم می باشد.

قیمت تشک طبی ترک دونفره از نوع فنر طبی بسته به عوامل اقتصادی متغیر است و در سال ۱۴۰۲ قیمت آن از ۱۸ تا ۳۲ میلیون تومان است.

قیمت تشک طبی ترک دونفره چقدر است؟

قیمت تشک طبی ترک دونفره چقدر است؟

یکی دیگر از انواع تشک های طبی نوع ساده آن است؛ قیمت تشک طبی ترک دو نفره در سال ۱۴۰۲ از ۲ تا ۴۰ میلیون تومان متغیر است.

شاید بپرسید که این تفاوت قیمت شدید برای چه چیز است؟ عواملی همچون هسته داخلی تشک، نوع پد و جنس لایه ها بر قیمت تشک طبی تأثیرگذار است.

بیشتر بدانید: بهترین مارک تشک ترکیه

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت تشک طبی ترک دونفره پرداختیم؛ شما باید پیش از خرید یک تشک، نیازهایتان در زمان خواب را بشناسید و همچنین روش زندگی و وضعیت بدنی خود را بسنجید.

تشک مناسب برای خواب باید از سطح تخت بالاتر بیاید و فنرهای قوی داشته باشد. علاوه بر این نوع پارچه، استحکام و مقاومت تشک و نوع دوخت نشانه مرغوبیت کالاست.

شما می توانید به راحتی و به جای خرید از فروشگاه های مختلف، به سایت کالای خواب ماوی مراجعه کرده و تشک مورد نظر خود را از بین محصولات ما انتخاب کنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top