skip to Main Content

برای خرید تشک کجا برم؟

5/5 - (2 امتیاز)

احتمالاً شما هم به هنگام خرید تشک خوشخواب با این سؤال مواجه شده اید که برای خرید تشک کجا برم؟ به طور کلی شما می توانید تشک طبی خود را از مغازه یا کارخانه بخرید. در این مطلب شما را در این مورد راهنمایی کرده ایم.

شما می توانید برای خرید تشک به کارخانه بروید که عمده ترین مزیتش قیمت پایین‌تر از بازار است. علاوه بر این شما می توانید به انواع مدل های تشک را نیز دیده و انتخاب دقیق تری داشته باشید. در ادامه بیشتر به این سؤال که برای خرید تشک کجا برم، پاسخ می دهیم.

بورس خرید تشک و کالای خواب در تهران

در تهران برای خرید تشک می توانید به مغازه های نمایندگی تولیدکنندگان تشک در سطح شهر بروید و بورس فروشندگان کالای خواب نیز در یافت آباد قرار دارد.

اما راه دیگر در مواجهه با این سؤال که برای خرید تشک کجا برم، مراجعه به کارخانه است. البته الزاماً هم لازم نیست درب کارخانه بروید بلکه وبسایت این تولیدکنندگان شما را بی واسطه با کارخانه متصل می کنند و از این نظر می توانید محصولات خود را سفارش داده و دریافت کنید.

بیشتر بدانید: بهترین مارک تشک ترکیه

برای خرید تشک کجا برم؟ وبسایت تولید کننده

برای خرید تشک کجا برم؟ وبسایت تولید کننده

همانطور که گفته شد تولیدکنندگان از طریق وبسایت می توانند محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار بدهند. فروشگاه کالای خواب ماوی یکی از این محل ها است.

تشک خواب ماوی یکی از بهترین تشک های ترک است که با بهترین متریال تولید ترکیه ساخته و عرضه می شود. شما می توانید انواع تشک های طبی و هیبریدی را در این فروشگاه پیدا کنید.

برای خرید ارزان ترک تشک کجا برم؟

خرید تشک از کارخانه باعث دور زدن حلقه های واسط می شود. فروشندگان و عمده‌فروشان معمولا هزینه‌های کار خود را بر قیمت کالا سرشکن می‌کنند؛ هزینه‌هایی که عمدتاً شامل هزینه ساختمان، نیروی انسانی، حمل‌ونقل و نگهداری، تبلیغات و بازاریابی است.

بنابراین عمده مزایای خرید تشک خوشخواب از کارخانه کاهش قیمت تمام شده است زیرا دیگر قیمت خریدی نیست که توسط خرده فروش یا عمده فروش دستخوش تغییر شود.

کاهش احتمال آسیب دیدگی محصول با خرید تشک از کارخانه

کاهش احتمال آسیب دیدگی محصول با خرید تشک از کارخانه

دیگر نکته در پیشنهاد دادن کارخانه در پاسخ به این سؤال که برای خرید تشک کجا برم، این است که کالای عرضه شده در عمده فروشی یا خرده فروشی ممکن است بارها دست به دست شود تا به انبار برسد؛ اما مزایای خرید نشک خوشخواب از کارخانه احتمال آسیب دیدگی کمتر در حمل‌ونقل است.

در واقع برخورد خشن و جابه‌جایی‌های بیش از حد باعث تضعیف شدن اجزای تشک خوشخواب می شود که احتمالا موقع مصرف یا استفاده از آنها خیلی سریع خراب یا آسیب می بینند.

امکان سفارشی سازی تشک در خرید از کارخانه

در خرید از مغازه و عمده فروشی معمولاً امکان سفارشی سازی وجود ندارد؛ اگر سؤال برایتان پیش آمده که برای خرید تشک کجا برم و در این زمینه سفارشی سازی کالا را مد نظر دارید، باز هم باید گفت که کارخانه بهترین گزینه است.

عمده فروشان معمولا تمایلی به فروش کالاهای سفارشی و شخصی‌سازی شده ندارند و علاقه‌مند به فروش کالاهایی یکنواخت هستند. بنابراین مزایای خرید تشک خوشخواب از کارخانه سفارشی سازی آن و تولید متناسب با نیاز شما است.

امکان فاسد بودن کالا کمتر است

دیگر مورد قابل اشاره در پاسخ به این سؤال که برای خرید تشک کجا برم، احتمال فسادپذیری کمتر محصول است؛ این مورد پیوستگی بالایی با نکته قبلی دارد. باید دقت کنید که از تاریخ تولید تشک مدت زمان بسیار زیادی سپری نشده باشد.

در مواردی که خرید عمده از کارخانه انجام می‌شود این احتمال وجود دارد که کالا کمتر در معرض تابش مستقیم آفتاب یا در معرض مستقیم دمای شدید قرار گرفته باشد و این احتمال که محصول به دلیل قرار گرفتن در معرض دمای شدید فاسد شده باشد، کاهش می‌یابد.

عدم انبار شدن طولانی مدت تشک

عدم انبار شدن طولانی مدت تشک

آخرین نکته مهم و قابل اشاره در پاسخ به این سؤال که برای خرید تشک کجا برم؟ این است که محصول به دلیل نگهداری بلند مدت در انبار عمده فروشی‌ها بوی نامطبوع انبار یا فروشگاه را جذب کرده باشد.

گاهی اتفاق می‌افتد که مردم کالایی را می‌خرند که بوی مایعات تمیزکننده و غیره را از خود بروز می‌دهد. بنابراین در نظر بگیرید که تشک مدت زیادی در انبار نمانده باشد.

بیشتر بدانید: تشک ارزان بخریم یا نه

نکته پایانی

در این مطلب به این سؤال پرداختیم که برای خرید تشک کجا برم؛ مهمترین گزینه برای خریدن تشک، خریداری بی واسطۀ این کالا از تولیدکننده است.

شما برای خرید تشک از کارخانه نیازی نیست راه دوری بروید؛ می توانید به وبسایت کالای خواب ماوی سر بزنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top