skip to Main Content

برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟

5/5 - (2 امتیاز)

نوزادان، کودکان و بزرگسالان از لحاظ وزنی تفاوت بسیاری با هم دارند؛ بنابراین این سؤال مطرح می شود که برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟

محصولی با استحکام معمولی و کافی می تواند بستر مناسبی برای گروه سنی کودک و جوان باشد و نمونه های بسیار قوی قیمت خرید بالاتری خواهند داشت.

به طور کلی تشک های طبی فنری دارای رنج قیمتی مناسب و عمر مفیدی، از این رو در مقام اینکه برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری باید گفت که به طور کلی تشک فنری طبی برای نوزادان و کودکان مناسب تر است.

تشک طبی فنری برای خواب راحت تر کودک

تشک طبی فنری برای خواب راحت تر کودک

کودکان و نوزادان نسبت به سایر گروه های سنی، مدت زمان بیشتری در خواب هستند و برای زمان طولانی تری در یک موقعیت فیزیکی ثابت هستند.

اگر تخت خواب مناسبی نداشته باشند دچار بدن درد و بی کیفیتی خواب می شوند؛ این مورد جدای از این سؤال است که بپرسیم برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟ سلامت جسمی، روانی و حتی رشد مناسب آنها به استراحت مناسب بستگی دارد.

حال در مقام پاسخ به سؤال طرح شده باید گفت که تشک طبی فنری اثر درمانی دارد و از بروز درد در بدن و اختلال خواب جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید: پرفروش ترین تشک خواب

برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟ وزن را در نظر بگیرید

همانطور که قبلاً گفتیم وزن بدن کودک کم است. برای چنین وزن کم، تشک های طبی فنری گزینه مناسبی هستند. سطح زیرلایه نباید خیلی نرم یا خیلی سخت باشد. اگر تشک خیلی نرم باشد، ممکن است نوزاد در آن غرق شود و خفه شود. اما اگر خیلی سخت باشد، کودک نمی تواند بخوابد.

زیرا در این شرایط سطح بدن او نمی تواند با سطح سازگار شود. در این صورت درد جسمی و کم خوابی یکی از نتایج این سختی است. اما تشک طبی فنری دارای سفتی متعادل و متوسطی است. این دومین دلیل مناسب بودن تشک طبی فنری برای کودک است.

برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟ وزن را در نظر بگیرید

خرید تشک طبی فنری برای کودک

اگر قصد خرید تشک برای نوزاد یا کودک را دارید و همچنان این سؤال ذهنتان را مشغول کرده که برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری، باید به چند نکته توجه کنید.

اول از همه بدانید که درجه سختی این محصولات بسیار متنوع است؛ با افزایش درجه سختی، قیمت و هزینه خرید نیز افزایش می یابد. اما شما گران‌تر بودن تشک را نباید ملاک بگیرید بلکه تشک مناسب برای کودک باید کمترین درجه سختی را داشته باشد زیرا همانطور که اشاره شد، کودکان و نوزادان کم وزن هستند و هر چه وزن بیشتر شود، درجه سختی سطح بالاتر می رود.

دیگر مورد در پاسخ به این سؤال که برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری، توجه به کیفیت ساخت و مواد ضد حساسیت چرم است. پارچه های آلرژی زا می توانند خواب راحت را مختل کنند.

ویژگی های یک تشک طبی فنری استاندارد

اگر در پاسخ به این سؤال که برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری، به تشک طبی فنری رسیده باشید بهتر است نگاهی به ویژگی های یک تشک طبی ایده آل داشته باشیم.

در این تشک ها استفاده از تکنولوژی فنرهای ریز بافت با تراکم بالا باعث استحکام بیشتر نسبت به فنرهای موجود در تشک های مشابه می شود. با این حال همانطور که گفته شد برای خرید تشک برای گروه سنی باید توجه داشته باشید که تراکم خیلی زیاد نباشد.

به کارگیری الیاف مخصوص آنتی باکتریال در دور طرف از دیگر ویژگی های این تشک است. لایه الیافی این تشک ها از جنس بال فایبر ۵۰۰ گرم، آنتی باکتریال، ضد حساسیت و ضد تعریق است.

ویژگی های یک تشک طبی فنری استاندارد 

ویژگی تشک های طبی چیست؟

هسته اصلی این تشک که از بدن پشتیبانی می کند، ساخته شده از اسفنج صنعتی است. این اسفنج لایه ای متراکم است و تشک طبی مناسب برای کودک از تراکم کمتری برخوردار است.

به طور کلی فرقی نمیک کند در پاسخ به این سؤال که برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری به چه جوابی رسیده باشید، مهمتر این است که تراکم و همچنین آنتی باکتریال بودن تشک را در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید: تشک ایرانی بخریم یا خارجی؟

نکته پایانی

در این مطلب به این سؤال پاسخ دادیم که برای کودک تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟ همانطور که اشاره کردیم تشک طبی فنری برای کودک مناسب تر است به این شرط که زیاد سفت و سخت نباشد و از خاصیت آنتی باکتریال بهره‌مند باشد.

شما می توانید برای سفارش بهترین تشک های طبی و طبی فنری به وبسایت کالای خواب ماوی مراجعه کنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top