skip to Main Content

بهترین برند تشک خواب

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه برندهای مختلفی از تشک های ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و شما را با این سؤال مواجه خواهد کرد که بهترین برند تشک خواب چیست؟

تشک تولیدی برندها از نظر ابعاد، درجه نرمی و سختی و قابلیت نظافت با یکدیگر تفاوت دارند، بنابراین در زمان انتخاب بیش از هرچیز باید به نوع راحتی خود بر روی این تشک ها توجه کنید. در ادامه بیشتر به ویژگی های بهترین برند تشک خواب پرداخته ایم.

اندازه استاندارد بهترین برند تشک خواب

در خرید تشک پیش از هرچیز باید استاندارد در نظر گرفته شود زیرا طول عمر تشک خواب بسیار به این مورد بستگی دارد. یکی از این استانداردها در مورد ارتفاع است و ارتفاع یک تشک مناسب می‌تواند از ۲۲ تا ۲۵ سانتی‌‌متر شروع شود به حداکثر ۲۸ تا ۳۰ سانتی‌متر برسد.

علاوه بر این، تشک نه باید زیاد سفت باشد و نه زیاد نرم. به طور کلی برخی از ویژگی های تشک مناسب عبارت است از:

  • استفاده از پارچه و الیاف مرغوب و مقاوم
  • دوخت کاملاً بهداشتی و استاندارد
  • به کارگیری مرغوب ترین جنس برای فنر
  • ضد حساسیت بودن
  • داشتن گارانتی معتبر

اندازه استاندارد بهترین برند تشک خواب

تنوع در محصولات بهترین برندهای تولید تشک

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، تشک های مختلفی اعم از فنری، مموری فوم، طبی، طبی فنری، طبی فنری پد دار و هیبریدی در بازار وجود دارد. بهترین برند تشک خواب اکثر این مدل ها را تولید می کند و در واقع دارای تنوع است.

به عبارتی دیگر بهترین برند آن است که برای سلیقه ها و وضعیت بدنی مشتریان متفاوت، تشک تولید کرده باشد. در این زمینه شما می توانید برای یافتن محصول مورد نظر خود به لیست محصولات گروه ماوی سر بزنید و مشخصات تشک ها را مطالعه کنید، شما می توانید از همینجا و با تشک های طبی پد دار شروع کنید.

تشک های دارای گردش هوا

نکته دیگر در بهترین برند تشک خواب این است که تشک های تولیدی امکان گردش هوای مناسب داشته باشند. برخی از تولیدکنندگان برای این منظور از ژل های خنک‌کننده در تشک استفاده می کنند.

برخی دیگر از تولید کنندگان برای گردش هوای مناسب از فوم‌های سوراخ‌دار استفاده می‌کنند. به طور کلی این نکته را در نظر داشته باشید که تشک‌هایی با شبکه‌ی پلیمری الاستیک و کانال‌های هوای متعدد می‌توانند گردش هوای مناسبی را در زمان استفاده ایجاد می کنند. در این صورت شاید نیازی به خرید تشک های گران‌قیمت دارای ژل نباشد.

تشک های دارای گردش هوا

ویژگی بازگشت به حالت اولیه تشک

دیگر ملاک مهم درباره محصولات بهترین برند تشک خواب، سرعت بازگشت به حالت اولیه در تشک است. به طور کلی تشک‌هایی با فنر داخلی بیشترین واکنش‌پذیری را دارند، در حالی که تشک‌های مموری فوم با سرعت کمتری به حالت اولیه باز می‌گردند. نکته اینجاست که تغییرپذیری زیاد در تشک به مرور، خواب راحت را دستخوش تغییر می کند.

خاصیت ضد رطوبت تشک

ارتجاع و ضد رطوبت بودن یکی دیگر از ویژگی های محصولات بهترین برند تشک خواب است. به طور کلی حالت ارتجاع تا حدی باعث می‌شود که راحت‌تر به رختخواب بروید و راحت‌تر نیز از رخت‌خواب برخیزید.

این موضوع به خصوص برای سالمندان بسیار اهمیت دارد، با این حال جنبش و ارتجاع بیش ازحد نیز آزاردهنده خواهد بود به ویژه اگر تخت دونفره باشد، این موضوع می تواند خواب را از یک نفر دیگر سلب کند.

علاوه بر این اگر در شب ها بسیار عرق می کنید، تشک هایی با روکش ضد رطوبت گزینه ای مناسب برایس خشک نگه داشتن پوست شما و البته افزایش عمر تشک است.

ضد حساسیت بودن تشک

مورد دیگر که باید برای بهترین برند تشک خواب در نظر گرفت، ضد حساسیت بودن آن است. تشک ها مستعد رشد حشرات و باکتری ها هستند. البته بخش بزرگی از این موضوع به نوع نگهداری از تشک و بهداشت فردی دارد.

به عبارتی دیگر وجود کپک‌، کنه و باکتری‌ها علاوه بر بیمار کردن فرد، طول عمر تشک را نیز به شدت کاهش می دهد. اگر بیش از حد روی این موضوع حساس هستید به شما توصیه می کنیم به سراغ خرید تشک هایی بروید که دارای ویژگی حساسیت‌زایی کم یا Hypoallergenic هستند.

خاصیت ضد رطوبت تشک

بهترین تشک خوشخواب خارجی و تشک طبی

به طور کلی در عرصه داخلی و خارجی چندین برند به عنوان بهترین برند تشک خواب شناخته می شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • برند دانلوپیلو
  • برند WinkBed
  • برند Dream Cloud
  • برند Saatva
  • برند اسپرینگ ایر
  • برند برن
  • برند Sarev
  • برند یاتسان
  • برند ماوی
  • برند رویا
  • برند خوشخواب

نکته پایانی

در این مطلب به برخی از ویژگی های بهترین برند تشک خواب اشاره شد. همانطور که گفتیم تشک تولیدی برندها از نظر ابعاد، درجه نرمی و سختی و قابلیت نظافت با یکدیگر تفاوت دارند، بنابراین در زمان انتخاب بیش از هرچیز باید به نوع راحتی خود بر روی این تشک ها توجه کنید.

شما می توانید برای انتخاب بهترین تشک ها به وبسایت کالای خواب ماوی سر بزنید. فراموش نکنید که زندگی سالم و حالات بدن در طول روز تابعی از انتخاب درست تشک خواهد بود. در وبسایت گروه ماوی می توانید قیمت محصولات مختلف را دیده و برای مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top