skip to Main Content

بهترین تشک خوشخواب خارجی

5/5 - (2 امتیاز)

در دنیا برای تولید تشک رقبای زیادی وجود دارد؛ در این بین بهترین تشک خوشخواب خارجی تابع عواملی از جمله قدمت و کیفیت محصولات و گستره نام شرکت بین مشتریان است.

البته یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار برای انتخاب بهترین تشک خوشخواب خارجی اعم از طبی، هیبریدی و فنردار خدمات پس از فروشی است که برند در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و هرچه این خدمات خاص تر و بهتر باشد، طبیعتاً دست برتری را به یک شرکت می دهد.

بهترین تشک خوشخواب خارجی و تشک طبی

به طور کلی در عرصه جهانی چندین برند به عنوان بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات کالای خواب و تشک طبی شناخته می شوند.

در ادامه برخی نام برخی از برندهای تولید کننده بهترین تشک خوشخواب خارجی را می بینید:

  • برند دانلوپیلو
  • برند WinkBed
  • برند Dream Cloud
  • برند Saatva
  • برند اسپرینگ ایر
  • برند برن
  • برند Sarev
  • برند یاتسان

بهترین تشک خوشخواب خارجی و تشک طبی

برند تولید تشک دانلوپیلو

برند دانلوپیلو به عنوان تولید کننده بهترین تشک خوشخواب خارجی شناخته می شود. این برند اروپایی است علاوه بر گارانتی تعویض پنج ساله از لاتکس طبیعی در تولید تشک و محافظ آن استفاده می کند.

لاتکس کاملاً با محیط سازگار است و عمر و دوام بالایی دارد. از این جهت نیز تشک طبی دانلوپیلو یکی از بهترین مارک های بازار است. این برند علاوه بر تشک انواع کالای خواب با کیفیت تولید می کند و به سراسر جهان با بسته بندی اورجینال از کارخانه ارسال می کند.

بیشتر بدانید: قیمت تشک بدون تخت

برند تشک WinkBed

تعیین سفتی تشک ایده آل برای کاهش درد قسمت بالایی و پایین کمر بسیار مهم است؛ برند WinkBed نیز از جمله موارد بهترین تشک خوشخواب خارجی شناخته می شود و در رده هایی از جمله نرمی متوسط، سفتی ملایم و کاملا سفت ساخته و عرضه می شود.

مدل استاندارد برند تشک WinkBed با لایه های راحتی مموری فوم تطبیقی ​​ساخته شده است. همچنین نوع WinkBed Plus  نیز به طور خاص برای افراد بالای ۱۰۰ کیلو گرم طراحی شده و با یک لایه انتقالی لاتکس پشتیبانی بیشتری از وزن وارده دارد.

برند تولید تشک برن

ساختار تشک های WinkBed

تمام نسخه‌های WinkBed دارای پاکت های فنر منفصل در یک لایه هستند. کویل‌ها در زیر قسمت میانی شما ضخیم‌تر و قوی‌تر هستند و فشار بیشتری را برای وزن بیشتر در سینه، شکم و باسن ایجاد می‌کنند، در حالی که کویل‌های نازک‌تر روی سر و پاها قرار می‌گیرند.

برای ایجاد گردش هوای مناسب در تشک نیز روکشی از پارچه تنسل (Tencel) آن را پوشانده است.این تشک رطوبت را جذب می کند و افرادی که تعریق در خواب دارند، بسیار مناسب است.

برند تولید تشک برن

برند برن برای بسیاری آشنا است؛ شرکت تولیدی تشک برن یک برند آلمانی سوئیسی واقع در شهر کایسری ترکیه است.  این شرکت با بهره گریری از تکنولوژی روز اروپا محصولات جدید و بدون رقیب را برای مشتریان خود فراهم نمایید.

این برند نیز در زمینه تولید تشک های طبی شناخته شده است و می توان آن را در میان لیست بهترین تشک خوشخواب خارجی قرار داد.

ساختار تشک های Dream Cloud

برند تشک Dream Cloud

تشک Dream Cloud به واسطه پشتیبانی پایدار فنر داخلی و لایه های فوم ضخیم و نزدیک به هم، خواب خوش و دلپذیری ارائه می دهد و از مارک های بسیار محبوب جهانی تشک شناخته می شود.

سفتی متوسط این تشک اطمینان می‌دهد که افرادی که تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارند، بیش از حد در تشک فرو نروند، اما سطح آن با فوم فناوری ​​پوشانده شده است تا وقتی به رختخواب می‌روید، احساس راحتی کنید. این تشک بدن را در آرامش کامل نگه می دارد و بدون از بین بردن پشتیبانی از ستون فقرات، فشار را بسیار کاهش می دهد.

ساختار تشک های Dream Cloud

سیستم به کار رتفه در این بهترین تشک خوشخواب خارجی، شامل یک لایه راحتی از فوم ژله ایی و به دنبال آن یک لایه مموری فوم است تا بدن شما را در یک سطح صاف نگه دارد.

همچنین کویل‌هایی با پاکت جداگانه روی مرکز پشتیبانی تشک را تثبیت می کنند و لبه ها را از افتادگی عمیق بدون ایجاد احساس سفت شدن سطح یا ایجاد انتقال حرکت شدید، محافظت می کنند.

علاوه بر این ها گردش هوا نیز به نحوی مطلوب در این تشک وجود دارد و به واسطه پوشش کشمیر دما و جذب رطوبت این محصول مطلوب است.

برند تولید کننده تشک Saatva

دست آخر اینکه تشک های تولید برند Saatva Classic عملکردی عالی در کاهش فشار دارند. روکش یورو و لایه فنر پاکتی این تشک هم ترازی ستون فقرات را افزایش می دهد.

همچنین مرکز فنر ها در این حالت باعث افزایش پشتیبانی سطح تشک می شود و لبه مموری فوم تقویت شده، راحتی استانداردی را برای افرادی که تمایل دارند نزدیک لبه تخت بنشینند یا بخوابند فراهم می کند. به همین دلیل این مارک را نیز می توان به عنوان بهترین تشک خوشخواب خارجی قلمداد کرد.

بیشتر بدانید: تشک ارزان بخریم یا نه

نکته پایانی

در این مطلب سعی کردیم به بهترین تشک خوشخواب خارجی بپردازیم؛ انتخاب این تشک ها به بودجه و همچنین نوع سلیقه فرد و البته شرایط پزشکی بدن او بستگی دارد. هرچند در بین برندهای داخلی نیز تشک هایی بسیار با کیفیت و ارزان‌تر از نوع خارجی دیده می شود.

شما می توانید برای خرید بهترین تشک ها به وبسایت کالای خواب ماوی سر بزنید. فراموش نکنید که زندگی سالم و حالات بدن در طول روز تابعی از انتخاب درست تشک خواهد بود. در وبسایت گروه ماوی می توانید قیمت محصولات مختلف را دیده و برای مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top