skip to Main Content

بهترین تشک هتلی

5/5 - (2 امتیاز)

یکی از مهمترین بخش هتل ها نوع تشک و سرویس خواب آن ها است که علاوه بر تمیزی باید دارای بهترین درجه راحتی باشد. از همین رو هتل های معتبر به دنبال بهترین تشک هتلی برای سرویس های خواب خود هستند.

ملاک های انتخاب بهترین تشک هتلی عبارتند از دوام و کیفیت بالا، هزینه تمام شده و طول عمر مناسب. البته بر حساب درجه بندی هتل ها، میزان پولی که برای خرید تشک خرج می کنند نیز متفاوت است.

تشک‌ هتلی فنر منفصل

برای بسیاری از هتل ها، بهترین تشک هتلی از نوع فنر منفصل یا فنر پاکتی است. تشک‌ های فنر منفصل دارای مزایای زیر هستند:

  • پشتیبانی کافی از بدن و ستون فقرات
  • راحتی در هنگام خواب
  • عدم تولید سر و صدا به دلیل پاکتی بودن فنرها
  • هزینه نگهداری و تعمیر پایین‌تر
  • قیمت مناسب‌تر نسبت به تشک‌های مموری فوم و لاتکس

بیشتر بدانید: تشک طبی(مموری فوم) بهتر است یا تشک های طبی فنری؟

تشک‌ هتلی فنر منفصل

تشک مموری فوم هتلی

بی شک مموری فوم را می توان بهترین تشک هتلی به حساب آورد. در این تشک‌ها لایه ای از مموری فوم یا فوم هوشمند به کار رفته است که نسبت به فشار و دما واکنش نشان می دهد و فرم بدن را به خود می‌گیرد. با این حال این تشک ها تنها در برخی هتل‌های پنج ستاره با سطح خدمات بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی اساسی تشک‌های مموری فوم پشتیبانی کامل از بدن و ستون فقرات، خوابی راحت به علاوه دوام و ماندگاری بالا است. با این حال این تشک ها قیمتی بیشتر از سایر تشک ها داشته و برای هر هتلی صرفه اقتصادی ندارند.

تشک‌های لاتکس بهترین تشک هتلی

تشک های از جنس لاتکس دیگر موردی است که می توان آن را بهترین تشک هتلی به حساب آورد. این تشک ها برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان در هتل‌های لوکس استفاده می‌شود.

البته اگرچه این تشک ها در رده بهترین و باکیفیت ترین طبقه‌بندی می شود، قیمت بالایی نسبت به سایر تشک‌ها دارد، در نتیجه برای هر هتلی به صرفه نیست و تنها در صورتی که از گردش مالی هتل خود مطمئن هستید می توانید از این مدل تشک ها استفاده کنید.

از آنجایی که در تشک های لاتکس مواد طبیعی به کار رفته است، ضد حساسیت بوده و آلرژی ایجاد نمی کند. همچنین برتری تشک های لاتکسی نسبت به مموری فوم آن است که برای افرادی که از دردهای عضلانی رنج می‌برند نیز مناسب هستند.

بهترین تشک هتلی؛ تشک‌های لاتکس

تشک‌ هتلی پد دار

تشک پددار از لحاظ ساختاری همانند تشک‌های فنری هستند و از سیستم فنربندی تشکیل شده اند. بر روی این فنر لایه ای از جنس فوم سرد یا مموری فوم و یا پدهای دیگر که با ضخامت حداقل ۴ سانتی‌متر قرار می‌گیرد و راحتی آن را دوچندان می‌کند.

این تشک ها برای افراد دارای کمر درد به نسبت نوع پد دار و مموری فوم راحت تر هستند و از لحاظ قیمت نیز پایین‌تر هستند و این دو آپشن می تواند آن را به بهترین تشک هتلی برای برخی از هتل ها بدل کند با این حال دوام پد به نسبت سایر تشک ها کمتر است.

باکس هتلی

یکی دیگر از محصولاتی که می تواند برای هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد، باکس های هتلی است. این باکس البته نباید از جنس چوب باشند زیرا مستعد تکثیر ساس هستند.

باکس ها دارای فضایی بزرگ در زیر خود هستند. با این حال شاید بتوان با اغماض آن ها را بهترین تشک هتلی به حساب آورد و این بستگی به سیاست های هتل در نظافت و همچنین میزان فضای اتاق ها دارد.

نگهداری از تشک های هتلی

نگهداری از تشک های هتلی

در صورتی که شما حتی بهترین تشک هتلی و درجه یک ترین نوع آن را نیز تهیه کنید باز هم از روش صحیح نگهداری بی نیاز نیستید.

البته درباره برخی از تشک ها همچون نوع فنری معمولا به زمان کوتاه‌تری برای تعمیر یا تعویض نیاز دارید. اما همین زمان نیز به عواملی مختلفی چون نوع فنر و متریال به کار رفته در تشک بستگی دارد.

بیشتر بدانید: چه تشک خوابی مناسب است؟

نکته پایانی

در این نوشتار تلاش شد در مورد بهترین تشک هتلی صحبت شود. همانطور که اشاره شد بر حسب میزان بودجه هتل می توان تشک های پددار، باکسی، تشک های فوم مموری و تشک های لاتکس تهیه کرد.

شما می توانید برای انتخاب انواع تشک ها با قیمت مناسب به وبسایت تشک خواب ماوی سربزنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top