skip to Main Content

قیمت تشک مموری فوم خوشخواب

5/5 - (1 امتیاز)

تشک مموری فوم خوشخواب یک نوع تشک است که از فوم هوشمند یا مموری فوم ساخته می شود. این فوم با حرارت بدن شکل بدن را به خود می گیرد و فشار را از نقاط حساس کاهش می دهد؛ انواع تشک مموری فوم عبارتند از:

  • تشک مموری فوم سنتی: این تشک از پلیمر سنتی ساخته شده است و راحتی، پشتیبانی و جداسازی حرکت بالایی را ارائه می دهد. البته این تشک ها برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند، مناسب نیستند چون گرمای بدن را حفظ می کنند.
  • تشک مموری فوم ژل: این تشک از ترکیب مموری فوم و ژل ساخته می شود. همچون مورد قبل، تشک مموری فوم ژل نیز راحتی، پشتیبانی و جداسازی حرکت مشابه تشک مموری فوم سنتی را ارائه می دهد و البته این تشک ها برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند، مناسب تر هستند چون ژل خنک‌کننده ای دارند که گرمای بدن را کاهش می دهند.
  • تشک مموری فوم هوا: این تشک از ترکیب مموری فوم و هوا ساخته می شود و برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند، مناسب تر هستند چون هوا تنفس پذیری و خنکی بیشتری را به تشک می دهد.

قیمت تشک مموری فوم خوشخواب می تواند بر اساس نوع مموری فوم به کار رفته در آن می تواند متفاوت باشد.

بیشتر بدانید: پرفروش ترین تشک خواب

عوامل مؤثر بر قیمت تشک مموری فوم

عوامل مؤثر بر قیمت تشک مموری فوم

قیمت تشک مموری فوم به چند عامل مختلف بستگی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • ضخامت تشک: تشک های مموری فوم معمولا از چند لایه مختلف تشکیل شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. ضخامت کل تشک می تواند از چند سانتی‌متر تا بیش از ۳۰ سانتی‌متر متغیر باشد. به طور کلی، تشک های ضخیم‌تر راحتی، پشتیبانی و دوام بیشتری را ارائه می دهند، اما هزینه بیشتری نیز دارند.
  • دانسیته فوم: دانسیته نشان دهندۀ چگالی و سفتی فوم است. دانسیته فوم می تواند از چند کیلوگرم بر متر مکعب تا بیش از ۸۰ کیلوگرم بر متر مکعب متغیر باشد. به طور کلی، فوم های با دانسیته بالا کیفیت، عمر و پشتیبانی بیشتری را دارند، اما نرمی و تنفس پذیری کمتری را ارائه می دهند.
  • کیفیت و ساختار مواد: کیفیت و ساختار مواد استفاده شده در تشک مموری فوم نیز بر قیمت آن تأثیر دارد.
  • ویژگی های تهویه و جذب حرارت: از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت تشک مموری فوم ویژگی تهویه آن است. تشک های مموری فوم معمولا گرمای بدن را حفظ می کنند و در آب و هوای گرم، بدن را گرم تر می کنند. برای رفع این مشکل، برخی از این تشک ها از مواد خنک‌کننده مانند ژل، هوا یا لاتکسو همچنین ساختار های باز مانند حفره ها، شیارها یا انتهای برش خورده استفاده می کنند.

کدام سیستم تهویه تشک گران‌تر است؟

کدام سیستم تهویه تشک گران‌تر است؟

همان طور که گفته شد سیستم تهویه تشک بر قیمت تشک مموری فوم تأثیر می گذارد؛ اما شاید برای شما سؤال پیش آمده باشد که کدام سیستم تهویه تشک گران‌تر است؟

برخی از عوامل مؤثر بر قیمت سیستم تهویه تشک مموری فوم و در واقع قیمت تشک مموری فوم، عبارتند از:

  • نوع و کیفیت مواد استفاده شده در سیستم تهویه تشک
  • نوع و تعداد، ژل، هوا یا لاتکس موجود در سیستم تهویه تشک
  • نوع و ضخامت تشک مورد نظر
  • برند و شرکت سازنده سیستم تهویه تشک

به طور کلی، می توان گفت که سیستم های تهویه تشک با استفاده از ژل، هوا یا لاتکس گران‌تر هستند، زیرا این مواد خنک‌کننده، تنفس پذیری و دوام بیشتری دارند. نوع تشک نیز در این مورد بسیار مؤثر است، به عنوان مثال تشک های هیبریدی به دلیل بهره‌گیری همزمان فوم و فنر گران‌تر از سایر تشک ها هستند.

همچنین، سیستم های تهویه تشک های ضخیم‌تر و با کیفیت تر گران‌تر از سیستم های تهویه تشک های نازک‌تر و با کیفیت پایین‌تر هستند. در نهایت اینکه سیستم های تهویه تشک با برند و شرکت سازنده معتبر و معروف گران‌تر از سیستم های تهویه تشک با برند و شرکت سازنده ناشناخته و کم اعتبار هستند.

خرید تشک از کارخانه

علاوه بر موارد ی که تا اینجا گفته شد، اینکه تشک خود را از کجا تهیه می کنید نیز قیمت تشک مموری فوم خوشخواب را دستخوش تغییر خواهد کرد.

معمولاً خرید تشک از کارخانه می تواند قیمت کمتری به نسبت مغازه داشته باشد. برای اطلاع بیشتر در این مورد می توانید مقاله خرید تشک آنلاین را نگاه کنید.

کیفیت و ساختار تشک مموری فوم

کیفیت و ساختار تشک مموری فوم

دیگر موردی که بر قیمت تشک مموری فوم تأثیر می گذارد، کیفیت و ساختار تشک است. توجه به ساختار تشک بسیار اهمیت دارد زیرا برخی از مواد ممکن است حساسیت، آلرژی، بوی نامطبوع یا تولید گاز را ایجاد کنند.

همچنین برخی از مواد ممکن است خاصیت خنک‌کننده، ضد باکتری، ضد آتش یا ضد آب داشته باشند به علاوه برخی از مواد ممکن است از منابع طبیعی، ارگانیک، بازیافتی یا مصنوعی باشند. هر کدام از این مواد ممکن است مزایا و معایب خود را داشته باشند و بر قیمت تشک مموری فوم اثر بگذارند.

شما می توانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین تشک ها به وبسایت تشک خواب ماوی Mavi مراجعه کرده و از مزایای خرید مستقیم محصول از کارخانه بهره‌مند شوید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top